It’s My Life app

Om medewerkers te inspireren meer te bewegen gebruiken we het platform It’s My Life. Met een speciaal ontworpen app wordt je beloond voor het zetten van stappen. Voor iedere stap spaar je virtuele munten, waarmee gezonde producten aangeschaft kunnen worden. Naast sparen voor producten kunnen munten worden omgezet in donaties voor goede doelen, zoals de Arte Foundation.

Verzuimfrequentie

Ondanks de opleving van het coronavirus hebben we samen de verzuimfrequentie laag weten te houden. Door aandacht voor duurzame inzetbaarheid en betrokkenheid van medewerkers blijven we ieder jaar onder het landelijke gemiddelde.

Inclusieve organisatie

Wij geloven dat iedereen, dus ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, een kans
moet kunnen krijgen. Zo hebben dit jaar twee dames vanuit de praktijkopleiding onze receptie en kantine
versterkt om werkervaring op te doen. In de productie is een jonge vluchteling gestart,
die een persoonlijke coach toegewezen heeft gekregen en de Nederlandse taal aan het leren is.

Stagiaires

Verschillende stagiaires hebben relevante onderzoeken uitgevoerd. Zo werd onderzoek gedaan op het gebied van veiligheid over de blootstelling aan gevaarlijke stoffen. Er wordt ook onderzoek gedaan naar de financiële en milieu-impact van één m2 keukenblad. Dit ondersteunt ons doel om een transparante waardeketen te creëren.

Verbetertrajecten

Om hoge kwaliteit te blijven waarmaken in tijden van drukte, zijn interne verbetertrajecten gestart. Projectteams met medewerkers van diverse afdelingen voeren samen met onze verbetercoach veranderingen door, waardoor de werkomgeving nóg veiliger en effectiever wordt.

Interne opleidingen

Jaarlijks bieden we interne opleidingen aan. Er is een interne opleidingscoördinator gestart,
die zich dagelijks bezighoudt met het ontwikkelen van competenties bij productiemedewerkers.
Door de groei van het aantal medewerkers heeft dit hoge prioriteit.