Klant Uitgelicht – Domipal Keukens

20 juli 2016

Paul Tromp, bedrijfsleider van  keukenspeciaalzaak Domipal, heeft een geheel eigen wijze om mensen te begeleiden bij het uitzoeken van een keuken. Bij Domipal Keukens worden consumenten verwend.  Er is geen sprake van snelle verkoop en  kortingen. De jonge ondernemer is overtuigd van zijn aanpak en snoert daarmee de mond van vele prijsstunters. Reden genoeg voor een goed gesprek.

Over Paul Tromp

Vijf jaar geleden heeft Paul besloten om in de voetsporen van zijn vader te treden. Hij is begonnen als stagiair bij Domipal Keukens. In die periode heeft Paul alle aspecten van het ondernemerschap mogen leren. Van de inkoop van materialen, het maken van tekeningen tot aan de keukenverkoop en de administratie. Nu is hij bedrijfsleider, werkt hij van maandag tot en met zaterdag in de zaak en verzorgt hij daarnaast ook de inrichting van de showroom.

Over het vak van keukenverkoper zegt Paul het volgende: “Eigenlijk verkoop ik niets, ik adviseer enkel. Ik vind het belangrijk om veel te weten van alle aspecten in de keuken, zodat ik de klant goed kan informeren. Daar blijft het ook bij, want de consument beslist uiteindelijk zelf wat hij of zij er mee doet”.

Prijs is prijs

“De droomkeuken is voor iedereen anders. Dat begrijpen wij maar al te goed. Door de mensen te leren kennen, de tijd voor ze te nemen, weet je pas wat ze écht willen. Daarnaast kijk ik ook naar de praktische zaken en vraag ik bijvoorbeeld ook of de mensen huisdieren hebben, omdat er dan mogelijk tegen kastjes gekrast wordt.  En nog een belangrijk punt; bij ons is de prijs de prijs. Er gaat geen euro af. Ook dat wordt van tevoren duidelijk naar de klant toe gecommuniceerd. Wij geven al direct een eerlijke prijs, dan weet de klant wat hij krijgt”.

Maatwerk

Domipal Keukens in Heerhugowaard kan alles aanpassen naar de wens van de klant. De keukenzaak heeft niet alleen een showroom maar ook een grote werkplaats waar ze technische aanpassingen kunnen maken, bijvoorbeeld aan de kasten. “Daarmee zijn we onderscheidend en krijgt de klant de keuken die écht bij hem past. Maatwerk ten top”.

Kwaliteitsproducten

Domipal doet al 20 jaar zaken met Arte en is zeer te spreken over de manier hoe Arte zaken oplost. “Er zijn korte communicatielijnen en de service is snel. Eigenlijk zoals het moet”. Ook over de nieuwe materialenbrochure van Arte is Paul enthousiast, want, zo zegt hij:  “Nu kan de klant de verkregen informatie uit het gesprek thuis teruglezen. Dat wekt vertrouwen en geeft de hoge kwaliteit van de bladen beter weer”, aldus Paul.

Contactgegevens

Domipal Keukens
M. de Klerkweg 10, Heerhugowaard
Tel: (072)57 11 020
www.domipal.nl

Benieuwd of wij iets voor uw project kunnen betekenen?